Vi er godt fornøyd med turen!
Som i Stresa så er alt strømlinjeformet og vi føler oss veldig godt ivaretatt under hele turen. Hyggelige guider, god mat/drikke og fin kombinasjon av aktiviteter. Bra buss til og med.
Jeg spurte om det er noe vi kan tenke oss annerledes neste gang, og da kom følgende frem:
De fleste savnet en liten "pause" på lørdagen (som i Stresa) hvor man kom tilbake på hotellet og kunne slappe av litt før nye aktiviteter. Denne gangen var vi borte fra morgen til kveld og måtte ha med skift ol i bussen.
Hotellet var fint, men i overkant stille for en såpass ung gjeng. I Stresa reddet det oss litt at det var en kul bar på takterrasen et par hundre meter fra hotellet. Baren på Hotel Krone er dårlig og drikke måtte gjerne bestilles der og hentes fra et annet sted, så det ble ganske tungvindt. Det var også flere som reagerte på at det over to kvelder ikke var mulig å få tak i noe snack av noe slag (peanøtter, chips el). Når kl slår midnatt begynner folk å bli sultne igjen og det var ikke noe alternativer å gå til.
Vi liker det at reisemålene er på steder hvor vi holdes relativt godt samlet (mao ikke storbyer hvor alle forsvinner hver til sitt utover kvelden), men neste tur ønskes det nok et hakk opp hvor det er litt alternativer på by/utesteder. Typisk snakket vi om at Mainz kanskje hadde vært nok til noe slikt.
Vi får prøve å huske disse tingene til neste tur.
Vi er godt fornøyd med turen! Som i Stresa så er alt strømlinjeformet og vi føler oss veldig godt ivaretatt under hele turen. Hyggelige guider, god mat/drikke og fin kombinasjon av aktiviteter. Bra buss til og med. Jeg spurte om det er noe vi kan tenke oss annerledes neste gang, og da kom følgende frem:…