Det ble en svært vellykket tur til Vilnius, alle 15 deltakere var svært fornøyde.
Her noen tilbakemeldinger på enkelte punkter.
Teknisk opplegg:
Alle transporter fungerte svært bra. Bussene kom presis og var av god standard.
Guider:
Andreas dag 1 og Philip dag 2 var svært flinke, kunnskapsrike, engasjerte og snakket godt norsk. Vendula, dag 3, var nok kunnskapsrik, men det skortet på norskkunnskapene slik at hun hadde vanskeligheter med å formidle sine kunnskaper. Det virket også som hun var ubekvem med situasjonen.
Hotell:
Helt utmerket. Store gode rom, god standard, god frokost og hyggelig service. Også beliggenheten er perfekt. Anbefales.
Restauranter:
Utmerket mat alle steder. The Kitchen er en veldig bra lunsjrestaurant med fin beliggenhet. Bistro 18 likeså har god mat og god service. Uzupis Kavine likeså bra med hyggelig beliggenhet. God mat på Grey, men passer nok bedre for et litt yngre klientel. Service for sein og ikke profesjonell nok. Senoji Kibinine i Trakai passer godt for en enklere lunsj. Spennende å prøve karaimerske spesialiteter. Narutis et førsteklasses sted med god mat og service. Passet godt for avslutningsmiddag. La Boheme et absolutt førsteklasses spisested like ved hotellet. Nydelig mat og svært god service. Alle restauranter var godt forberedt på at gruppen skulle komme (kanskje unntatt Grey) og alle måltider gikk som de skulle.
Alle deltakere var enige om at Vilnius er en svært hyggelig by. Nydelig gamleby med en god og vennlig atmosfære. Passer godt for et opphold på tre netter.
Så takk for god assistanse og et godt opplagt besøk!
Det ble en svært vellykket tur til Vilnius, alle 15 deltakere var svært fornøyde. Her noen tilbakemeldinger på enkelte punkter. Teknisk opplegg: Alle transporter fungerte svært bra. Bussene kom presis og var av god standard. Guider: Andreas dag 1 og Philip dag 2 var svært flinke, kunnskapsrike, engasjerte og snakket godt norsk. Vendula, dag 3,…